Serenco introduceert nieuwe website en huisstijl
Leverancier van exclusief gereedschap en klein werkplaatsequipment voor de industrie en autobranche heeft een nieuwe website gelanceerd en haar huisstijl vernieuwd.
“De oude website was achterhaald en voldeed niet meer aan deze tijd”, aldus Serenco-directeur Rob Serruijs. “Tevens is de introductie van de nieuwe website het moment om onze nieuwe huisstijl en logo te introduceren.”
Geavanceerde productenzoeker
Met de nieuwe website komt Serenco tegemoet aan de wensen van de gebruikers. Zo heeft de nieuwe website een geavanceerde Productzoeker die de bezoeker in slechts drie stappen naar het gewenste product begeleid. De website is hiervoor verdeeld in een aantal duidelijke categorieën zoals bijvoorbeeld Accugereedschap, Auto speciaal-gereedschap, Handgereedschap, Hefgereedschap, Luchtgereedschap, Verlichting, Werkplaatsequipment en Werkplaatsinrichting. In de subcategorieën kan de bezoeker vervolgens zijn gewenste gereedschap op merknaam selecteren en op de ‘Vind’-knop drukken.
Eenmaal op de pagina met het geselecteerde product aangekomen wordt het betreffende product toegelicht met onder andere bestanden met technische productinformatie, video’s, detailtekeningen en handleidingen. Met deze informatie kunnen geïnteresseerden voor aankoop van het product de specificaties en mogelijkheden van het product bekijken.
Op de website staan producten van de merken Bootgun, Boxo, GoJak, Metrinch, Power Probe,Power-Start, Powerhand, RakJak en Tyre Seals. De merken en producten van Serenco worden ondersteunt in zowel de Nederlandse, Engelse als Duitse taal.